1 J. van Dorp in Er op of er onder, p. 9. 2 B. de Joode: Aalten in bezettingstijd (1946), p. 15: . 3 T, de Goede in: Er op of er onder, p. 101. 4 J. G. Visser: PTT 1940-1945. Beleid en bezetting (1968), p. 19. 5 A. C. Mijs: Belevenissen van de Nederlandse spaarbanken in oorlogstijd (1948), p. 20-21. 6 K. W. L. Bezemer: Verdreven doch niet -verslagen, Verdere verrichtingen der Koninklijke Marine in de tweede wereldoorlog (1967),·P·
Aalten
Achterhoek
Bezerner, K. W. L.
Der Deutsche Weg
Dorp, J. van
Dwars, J.
Gelderland
Goede, T. de
Hazerneyer's Fabriek van Signaalapparaten, Hengelo
Hengelo (0.)
[oode, B. de
Kampen
Mijs, A. C
Nederlandsche Bank
Oldenzaal
Overijssel
Politie, Duitse
Spaarbanken
Sreinhage, J.
Visser, J. G.
Ijssel
IJssellinie
Zutphen
XlV. De val van de Ilsellinie 111 rood: de tijdstippen waarop de Duitsers de Ijsel overschreden. De spoorwegen zijn alleen weergegeven voorzover zij van belang konden zijn voor de Duitse pantser treinen (die alle voor de opgeblazen spoorbruggen tot stilstand kwamen). Alleen op de Noord-Veluwe kwam het op 11 mei tot een ordelijke terugtocht.